CONTENT MARKETING

Content Marketing

Marketing treści

Content marketing to komunikacja marki z klientem wybiegająca poza standardowe ramy bezpośredniego przekazu reklamowego. Możemy w ten sposób zaznaczyć obecność marki w obszarach, których nasz klient nie postrzega jako reklamy, a jednocześnie wpłynąć na proces podejmowania przez niego decyzji zakupowych.


Oferowany przez nas Content Marketing (marketing treści) stanowi przeciwieństwo artykułu sponsorowanego, ponieważ:

  • zawiera treści interesujące odbiorców,
  • tonem wypowiedzi artykuł content marketingowy przypomina rzetelny artykuł pisany przez niezależnego dziennikarza,
  • odbiorca treści (nasz potencjalny klient), zazwyczaj nie jest świadomy, że ma do czynienia z reklamą,
  • najczęściej taki artykuł zawiera aktywny link do strony klienta, który z jednej strony powoduje przejścia na stronę, a z drugiej strony wzmacnia pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarce Google
  • kreuje wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie


Dlaczego warto włączyć content marketing do działań marketingowych?

  • Ok. 50% Polaków używa skryptów blokujących reklamy jak AdBlock. Content marketing nie jest w żaden sposób szyfrowany i rozpoznawany przez AdBlock- tak więc trafimy z naszym przekazem do grupy odbiorców zniechęconych banerami

  • Banner blindness - to pojęcie, które mówi o przyzwyczajeniu się użytkownika do standardowych form banerowych i omijaniu ich wzrokiem. Content marketing zdecydowanie nie zalicza się do standardowych form reklamowych, tym samym budzi większe zainteresowanie.



W ramach kampanii Content Marketingowej oferujemy kompleksowe podejście do tematu:

  • Stworzymy dla Twojej firmy odpowiednie treści (ePR, storytelling)
  • Umieścimy je w wartościowych, zbieżnych tematycznie oraz powszechnie znanych serwisach www.
  • Powstałe treści wypromujemy w serwisach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych.
  • Na koniec przedstawimy raport ze skuteczności kampanii.


Chcesz dowiedzieć się więcej i poznać ofertę Content Marketingu dla Twojej firmy?