CONTENT MARKETING

Content Marketing

Marketing treści

Współczesna komunikacja marki z klientem musi się opierać na czymś więcej jak na bezpośrednim, często nachalnym przekazie reklamowym.

Mocno inwazyjne metody promocji produktu, marki czy usługi takie jak artykuły sponsorowane odchodzą do lamusa ze względu na małe zainteresowanie potencjalnych odbiorców i niską skuteczność.

Oferowany przez nas Content Marketing (marketing treści) stanowi przeciwieństwo artykułu sponsorowanego, ponieważ:

  • zawiera treści interesujące odbiorców,
  • tonem wypowiedzi artykuł content marketingowy przypomina rzetelny artykuł pisany przez niezależnego dziennikarza,
  • odbiorca treści (użytkownik internetu - nasz potencjalny klient), zazwyczaj nie jest świadomy, że ma do czynienia z reklamą,
  • zazwyczaj taki artykuł zawiera aktywny link do strony klienta, który z jednej strony powoduje przejścia na stronę, a z drugiej strony wzmacnia pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarce Google
  • kreuje wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie


Dlaczego warto włączyć content marketing do działań marketingowych?

  • Ok. 50% Polaków używa skryptów blokujących reklamy jak AdBlock. Content marketing nie jest w żaden sposób szyfrowany i rozpoznawany przez nie - tak więc trafimy z naszym przekazem do grupy odbiorców zniechęconych banerami.

  • Banner blindness - to pojęcie, które mówi o przyzywczajeniu się użytkownika do standardowych form banerowych i omijaniu ich wzrokiem. Content marketing zdecydowanie nie zalicza się do standardowych form reklamowych, tym samym budzi większe zainteresowanie.



W ramach kampanii Content Marketingowej oferujemy kompleksowe podejście do tematu:

  • Stworzymy dla Twojej firmy odpowiednie treści (ePR, storytelling)
  • Umieścimy je w wartościowych, zbieżnych tematycznie oraz powszechnie znanych serwisach www.
  • Powstałe treści wypromujemy w serwisach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych.
  • Na koniec przedstawimy raport ze skuteczności kampanii.


Chcesz dowiedzieć się więcej i poznać ofertę Content Marketingu dla Twojej firmy?