Dzięki pozycjonowaniu celnie trafisz do swoich klientów
Pozycjonowanie - przykładowy cennik
Pozycjonowanie - wariant standard |
---|
4kPLNmiesiąc |
Pozycjonowanie 15-50 słów kluczowych (w zależności od konkurencji w Google) |
5 publikacji w serwisach contentowych |
Stworzenie 5 artykułów content marketingowych |
Monitoring pozycji online |
Comiesięczny raport w PDF, XLS |
Analiza 3 konkurentów |
SEO consulting 2 godziny |
Zamów dokładną wycenę |
Pozycjonowanie - wariant optimum |
---|
8kPLNmiesiąc |
Pozycjonowanie 30-100 słów kluczowych (w zależności od konkurencji w Google) |
8 publikacji w serwisach contentowych |
Napisanie 8 artykułów content marketingowych |
Monitoring pozycji online |
Comiesięczny raport w PDF, XLS |
Analiza 4 konkurentów |
SEO consulting - 4 godziny |
Audyt SEO optimum |
Zamów dokładną wycenę |
Pozycjonowanie - wariant premium |
---|
12kPLNmiesiąc |
Pozycjonowanie 45-150 słów kluczowych (w zależności od konkurencji w Google) |
12 publikacji w serwisach contentowych |
Napisanie 12 artykułów content marketingowych |
Monitoring pozycji online |
Comiesięczny raport w PDF, XLS |
Analiza 5 konkurentów |
SEO consulting - 8 godzin |
Audyt SEO premium |
Zamów dokładną wycenę |
Pozycjonowanie - oferta indywidualna |
---|
?PLNmiesiąc |
Usuwanie kar Google |
Zrzekanie się linków |
Analiza konkurencji |
Audyt SEO |
Analizy opłacalości P&L i ROI |
SEO consulting |
Inne zaawansowane zagadnienia |
Zamów indywidualną wycenę |
Najczęściej zadawane pytania o pozycjonowanie
Planując pozycjonowanie musimy zwrócić uwagę na
Dobrze dobrane słowa kluczowe
Słowa kluczowe (keywords) powinny pasować do intencji użytkowników i biznesu, który chcemy promować. Np.: deweloper budujący mieszkania w Warszawie nie powinien wybrać do pozycjonowania słów "mieszkania" czy "mieszkania na sprzedaż" - te frazy są zbyt ogólne. O takie frazy może zapytać ktoś kto szuka mieszkania na wynajem w Szczecinie - więc mija się to z grupą docelową przykładowego dewelopera. Odpowiedniejszymi słowami kluczowymi będą: "nowe mieszkania Warszawa", czy "mieszkania Warszawa rynek pierwotny". Dzięki temu mamy pewność, że budżet przeznaczony na pozycjonowanie będzie wydany optymalnie.
Duże zainteresowanie słowem kluczowym
aby, wybrane do pozycjonowania słowo kluczowe zawierało istotną liczbę wyszukań. Dla produktów drogich, ekskluzywnych min. progiem zdecydowania się na słowo kluczowe może być 20 zapytań miesięcznie w Google, a dla tańszych produktów jak kosmetyki 500 zapytań miesięcznie (jak sprawdzić ile wyszukwań ma dane słowo kluczowe? Google Keyword Planner)
TOP 10 - skuteczne wypozycjonowanie
skuteczne wypozycjonowanie witryny na dane słowo kluczowe, aby ta znalazła się pomiędzy 1 a 10 pozycją w wynikach wyszukiwania (czyli na pierwszej stronie wyników). Jest to o tyle istotne, że średnio aż 96% użytkowników wyszukiwarek internetowych nie zagląda dalej niż na pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
W ramach pozycjonowania SEO prowadzone są dwa typy działań
Optymalizacja - działania onsite
Optymalizacja, czyli działania na stronie tzw. onsite, które skupiają się na zmianach w kodzie źródłowym oraz odpowiednim przygotowaniu widocznej dla użytkownika treści strony (tekstu, zdjęć, video itd).
Linkbuilding - działania offsite
Pozyskiwanie linków do serwisu (linkbuilding) zalicza się do działań offsite. W ramach tych działań umieszcza się w serwisach zewnętrznych linki prowadzące do naszej strony (mogą być to zarówno link w portalach, blogach jak i serwisach społecznościowych).