Artykuły sponsorowane

artykuły sponsorowane

Artykuły sponsorowane

To świetna forma reklamowa do przekazania informacji o oferowanych usługach lub produktach w szerokim zasięgu popularnych portali www lub specjalistycznych stron internetowych.


Dlaczego warto je u nas zamówić?

Mamy w ofercie niemalże wszystkie najbardziej znane portale internetowe w Polsce, jak Onet, Newsweek, WP, Interia, Fakt, Super Express, Rzeczpospolita, Bankier, Puls Biznesu, Gazeta, Men's Health, Forbes, TVN, Money, Wprost, Gazeta Prawna, Dziennik, Auto Świat, Komputer Świat, Business Insider - w cenach do 70% niższych, niż przy zakupie bezpośrednim.

1. Zaoszczędzisz zatem czas potrzebny na kontakt z wydawcami.
2. Otrzymasz świetne ceny (niedostępne dla klientów bezpośrednich).
3. Doradzimy Ci, w jakich portalach publikować artykuły, aby przyniosło to Twojej firmie największe korzyści.

Ponad 200 serwisów typu premium w stałej ofercie

Czołowy portal internetowy w Polsce należący do wydawnictwa RASP.

Drugi najbardziej rozpoznawalny portal horyzontalny w Polsce.

Portal horyzontalny wydawnictwa AGORA S.A.

Elektroniczna wersja znanego na całym świecie czasopisma Forbes.

Gazeta i portal chętnie czytany przez właścicieli, prezesów oraz managerów liczących się firm w Polsce.

Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?

W artykule sponsorowanym skupiamy się na przedstawieniu mocnych stron oferty, wyróżników względem konkurencji, prezentacji oferowanych usług i produktów. Autorem i narratorem tekstu jest marka prezentująca swoje rozwiązania.
Treść artykułu sponsorowanego rekomendujemy uzupełnić o ciekawą infografikę podsumowującą najważniejsze cechy oferty, materiał video lub galerię zdjęć – w zależności od celów postawionych przed przekazem artykułu.

Dlaczego warto umieścić dodatkowe materiały w artykule?

  • Trwałość przekazu

    Nasz mózg przetwarza obrazy 60 000 razy lepiej niż tekst dzięki czemu zapamiętujemy nawet 80% tego, co widzimy.

  • Wzrost zainteresowania odbiorcy

    treści zawierające grafikę notują nawet o 94% więcej wyświetleń od tych artykułów, które elementów graficznych nie posiadają.

  • Wzrost zaangażowania

    Treści zawierające video są częściej udostępniane (o 39%), komentowane (o 36%) i lajkowane (o 56%)

Czym się różnią artykuły sponsorowane od artykułów content marketingowych?

  • artykuły sponsorowane nie muszą być unikalne – jedną treść artykułu możemy opublikować w kilku serwisach wydawców
  • artykuł sponsorowany może zawierać treści reklamowe, jasno wskazujące na markę chcącą się wyróżnić w sposób bezpośredni
  • są oznaczane jasnym komunikatem jako artykuł sponsorowany

Zapytaj o ofertę na publikacje

Imię (wymagane)

E-mail (wymagane)

Telefon

Temat wiadomości

Treść wiadomości