Reklama w LinkedIN Ads
Biznesowa sieć społecznościowa, gdzie skupione są firmy i ich pracownicy z całego świata. Dzieki LinkedIN z łatwością dotrzesz do grupy osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami/produktami - zwłaszcza w B2B.Dlaczego warto promować firmę w LinkedIN?
Decyzyjność zakupowa
Dotrzemy do osób, które w określonych firmach pełnią określone stanowiska i są decyzyjne w sprawach zakupów.
Sprzedaż B2B
80% leadów B2B (zapytań o produkty czy usługi) spośród sieci społecznościowych pochodzi z LinkedIN, podczas gdy Facebook generuje tylko 7%.
Zasięg
Ponad 575 mln użytkowników na świecie i ponad 50 mln firm posiada swój profil na LinkedIn.
Według NapoleonCat.com w kwietniu 2020 w Polsce swój profil posiadało 3,87 mln osób.
Firmy szukające usług/produktów
Wiele firm jest na etapie poszukiwania/zbierania ofert na LinkedIN. Za pomocą remarketingu możemy sprawić, że nasza oferta będzie zdecydowanie bardziej widoczna na tle innych, aż do finalnego podjęcia decyzji przez klienta.