LinkedIN Ads

artykuły sponsorowane

Reklama w LinkedIN Ads

Biznesowa sieć społecznościowa, gdzie skupione są firmy i ich pracownicy z całego świata. Dzieki LinkedIN z łatwością dotrzesz do grupy osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami/produktami - zwłaszcza w B2B.

Dlaczego warto promować firmę w LinkedIN?

Decyzyjność zakupowa

Dotrzemy do osób, które w określonych firmach pełnią określone stanowiska i są decyzyjne w sprawach zakupów.

Sprzedaż B2B

80% leadów B2B (zapytań o produkty czy usługi) spośród sieci społecznościowych pochodzi z LinkedIN, podczas gdy Facebook generuje tylko 7%.

Zasięg

Ponad 575 mln użytkowników na świecie i ponad 50 mln firm posiada swój profil na LinkedIn.

Według NapoleonCat.com w kwietniu 2020 w Polsce swój profil posiadało 3,87 mln osób.

Firmy szukające usług/produktów

Wiele firm jest na etapie poszukiwania/zbierania ofert na LinkedIN. Za pomocą remarketingu możemy sprawić, że nasza oferta będzie zdecydowanie bardziej widoczna na tle innych, aż do finalnego podjęcia decyzji przez klienta.

Trafność użycia LinkedIN Ads w kampanii reklamowej

Reklama dla firm B2B 100%
Reklama dla klienta końcowego B2C 15%

Zainteresowała mnie reklama w LinkedIN Ads

Imię (wymagane)

E-mail (wymagane)

Telefon

Temat wiadomości

Treść wiadomości