Artykuły sponsorowane
To świetna forma reklamowa do przekazania informacji o oferowanych usługach lub produktach w szerokim zasięgu popularnych portali www lub specjalistycznych stron internetowych.Dlaczego warto je u nas zamówić?
Mamy w ofercie niemalże wszystkie najbardziej znane portale internetowe w Polsce, jak Onet, Newsweek, WP, Interia, Fakt, Super Express, Rzeczpospolita, Bankier, Puls Biznesu, Gazeta, Men's Health, Forbes, TVN, Money, Wprost, Gazeta Prawna, Dziennik, Auto Świat, Komputer Świat, Business Insider - w cenach do 70% niższych, niż przy zakupie bezpośrednim.
1. Zaoszczędzisz zatem czas potrzebny na kontakt z wydawcami.
2. Otrzymasz świetne ceny (niedostępne dla klientów bezpośrednich).
3. Doradzimy Ci, w jakich portalach publikować artykuły, aby przyniosło to Twojej firmie największe korzyści.
Ponad 200 serwisów typu premium w stałej ofercie
Czołowy portal internetowy w Polsce należący do wydawnictwa RASP.
Drugi najbardziej rozpoznawalny portal horyzontalny w Polsce.
Portal horyzontalny wydawnictwa AGORA S.A.
Elektroniczna wersja znanego na całym świecie czasopisma Forbes.
Gazeta i portal chętnie czytany przez właścicieli, prezesów oraz managerów liczących się firm w Polsce.
Jak powinien wyglądać artykuł sponsorowany?
W artykule sponsorowanym skupiamy się na przedstawieniu mocnych stron oferty, wyróżników względem konkurencji, prezentacji oferowanych usług i produktów. Autorem i narratorem tekstu jest marka prezentująca swoje rozwiązania.
Treść artykułu sponsorowanego rekomendujemy uzupełnić o ciekawą infografikę podsumowującą najważniejsze cechy oferty, materiał video lub galerię zdjęć – w zależności od celów postawionych przed przekazem artykułu.
Dlaczego warto umieścić dodatkowe materiały w artykule?
Trwałość przekazu
Nasz mózg przetwarza obrazy 60 000 razy lepiej niż tekst dzięki czemu zapamiętujemy nawet 80% tego, co widzimy.
Wzrost zainteresowania odbiorcy
treści zawierające grafikę notują nawet o 94% więcej wyświetleń od tych artykułów, które elementów graficznych nie posiadają.
Wzrost zaangażowania
Treści zawierające video są częściej udostępniane (o 39%), komentowane (o 36%) i lajkowane (o 56%)
Czym się różnią artykuły sponsorowane od artykułów content marketingowych?
- artykuły sponsorowane nie muszą być unikalne – jedną treść artykułu możemy opublikować w kilku serwisach wydawców
- artykuł sponsorowany może zawierać treści reklamowe, jasno wskazujące na markę chcącą się wyróżnić w sposób bezpośredni
- są oznaczane jasnym komunikatem jako artykuł sponsorowany