Zarządzanie reputacją


Zarządzanie reputacją

Miejsca, gdzie użytkownicy mogą swobodnie wymieniać się poglądami w sieci, często wymykają się spod kontroli. W rezultacie powstają tysiące opinii o usługach, produktach i firmach. Opinie te nie są weryfikowane, stąd bardzo łatwo oczernić firmę w oczach ponad 20 milionów internautów korzystających z Google.pl.


Jak sprawdzić opinie o Twojej firmie?


Wpisz do wyszukiwarki: „nazwa firmy opinie” czy „opinie nazwa firmy”.

Brak opinii to problem


Pamiętaj, że podobnie jak negatywne opinie, całkowity brak o firmie nie wpływa dobrze na podejmowanie decyzji zakupowych przez potencjalnych klientów!


Działaj!


Nie pozwól by negatywne i często nieprawdziwe opinie krążące na forach, czy w wyszukiwarkach internetowych zszargały reputację Twojej firmy.

Na straży reputacji


Chętnie pomożemy przywrócić dobrą reputację firmie, która ma problemy z tzw. „hejterami” czy złośliwą konkurencją. Pomożemy też nowym produktom lub brandom świadomie zbudować reputację.

zarządzanie reputacją wykres