Pozycjonowanie e-commerce i portali treściowych

Projektowanie struktur dużych serwisów www

Optymalizacja struktury i treści



Odpowiednia konstrukcja serwisu powoduje, że wyszukiwarki internetowe lepiej oceniają witrynę www w swoim rankingu. Im lepiej skonstruowana witryna tym wyższe pozycje może zdobyć w Google.


Największy efekt po optymalizacji obserwuje się wtedy, kiedy mamy do czynienia z witryną opartej o dużą bazę danych np.: produktów (sklep internetowy) lub artykułów (portal internetowy). Stąd jest to idealna usługa dla branży e-commerce oraz dzienników internetowych - stosunkowo niskim, jednorazowym kosztem możemy pozyskać wielu nowych użytkowników/klientów.


Pozycjonowanie long tail


W prostych słowach, pozycjonowanie wielu fraz, które są 3-6 członowe np: "telewizor 4k UHD 65 cali oled". Zazwyczaj są one dużo prostsze do wypozycjonowania niż popularne frazy np.: telewizor lcd. Chociaż te dłuższe frazy mają mniej wyszukań miesięcznie, to skala pozycjonowania np.: 50 000 takich fraz powoduje nam większy ruch niż 3-4 frazy o bardzo dużej popularności. Dodatkowo takie długie frazy są bardziej dokładne i lepiej przekładają się na sprzedaż w sklepach internetowych.

pozycjonowanie long tail wykres