MAXIMIZE ROI


Maksymalizacja zysków

Poprawimy skuteczność Twoich dotychczasowych działań idących w kierunku poprawy konwersji sprzedaży lub pozyskiwania formularzy/rejestracji/wniosków (lead). Jednorazowa opłata, przyniesie Twojej firmie stałe profity, bez angażowania dodatkowych środków w działania marketingowe.




Wyobraź sobie, że:

Twoja firma ma ustalony budżet marketingowy w wysokości 100 000 zł, które w efekcie generują 1 000 000 zł przychodu. Koszty zakupy towaru to 850 000 zł, zatem 50 000 zł to zysk po odjęciu kosztów marketingowych.

Obrazując to prostym działaniem matematycznym



Przychód (1 000 000 zł) – Koszt zakupu towaru (850 000 zł) – Koszty marketingowe (100 000 zł) = Zysk (50 000 zł)

Jak zwiększyć zysk?

Zakładając najlepszą wynegocjowaną cenę zakupu towaru możemy pomóc Ci zoptymalizować budżet marketingowy w ten sposób, aby:

Pierwszy przypadek – zredukować koszty marketingowe

Zmniejszyć budżet na działania marketingowe np.: o 20%, zachowując jakość działań marketingowych (przychód nie zmieni się). W tym przypadku, zysk wzrośnie o 40% z poziomu 50 000 zł do 70 000 zł.

Przychód (1 000 000 zł) – Koszt zakupu towaru (850 000 zł) – Koszty marketingowe (80 000 zł) = Zysk (70 000 zł)



Drugi przypadek – zoptymalizować obecny budżet marketingowy

Pozostawiamy budżet marketingowy na tym samym poziomie, ale zwiększamy efektywność jego wydatkowania np.: o 30%. W tym przypadku, przychód wzrośnie do poziomu 1 300 000 zł, koszt zakupu towaru wzrośnie proporcjonalnie do przychodu do 1 105 000 zł, a zysk wzrośnie o 90% do poziomu 95 000 zł.

Przychód (1 300 000 zł) – Koszt zakupu towaru (1 105 000 zł) – Koszty marketingowe (180 000 zł) = Zysk (95 000 zł)




Zauważ, że w tym przypadku stosunkowo niewielkie zmiany odnośnie zagospodarowania budżetu marketingowego, mają 2-3 krotne odbicie w generowaniu zysku.