Artykuł sponsorowany w Forbes

Dlaczego publikacja w Forbes?

  • Forbes Polska jest polską edycją międzynarodowego dwutygodnika "Forbes".

  • Magazyn koncentruje się na tematach biznesowych, finansowych i inwestycyjnych.

  • Średni nakład magazynu wynosi około 70 tysięcy egzemplarzy. Wzrost nakładu zazwyczaj występuje przy specjalnych wydaniach, na przykład przy publikacji "Listy 100 najbogatszych Polaków".

  • Profil typowego czytelnika Forbes Polska to przedsiębiorcy, inwestorzy oraz osoby zainteresowane finansami i gospodarką.

  • Publikacja w Forbes Polska może znacząco zwiększyć widoczność marki osobistej oraz firmy.

  • Forbes jest uważany za prestiżowe źródło informacji w świecie biznesu.

  • Artykuły publikowane w Forbes Polska mogą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych ekonomią i biznesem.

  • Magazyn jest często wykorzystywany przez firmy i marki osobiste do budowania wiarygodności i autorytetu.

  • Bycie wymienionym lub opisanym w Forbes Polska jest często postrzegane jako oznaka sukcesu w świecie biznesu.